salon   sypialnia   pokój dziecięcy   kuchnia   łazienka   dekoracje   wnętrza   dodatkowe wyposażenie   rtv⁄agd  
Autor:  Dodano: 2010-02-04

Nowa perła na rynku płytek


Kolekcja płytek Pop Art marki Ceramstic została uhonorowana tytułem Perły Ceramiki UE 2009. Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Uroczysta gala wręczenia Pereł odbyła się pod koniec stycznia 2010 w Poznaniu.




- Jest to pierwsza Perła Ceramiki dla marki Ceramstic, jednak jestem przekonana, że nasza kolekcja tych prestiżowych trofeów się powiększy – mówi Agnieszka Rodziewicz, Dyrektor Marketingu i PR oraz stylista Ceramstic. – Oferta Ceramstic wciąż się rozrasta. Aktualnie wprowadzamy na rynek zupełnie nowe kolekcje, które z pewnością zasługują na uwagę zarówno klientów, jak i specjalistów z branży – dodaje A. Rodziewicz.

W 2009 roku do tytułu Perły Ceramiki zostały nominowane dwie kolekcje marki Ceramstic: kolekcja gresu lappato Sahara w kategorii „Płytki uniwersalne” oraz zwycięski Pop Art – w kategorii „Płytki podłogowe”.

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest corocznie od 2004r. przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Konkurs promuje kolekcje płytek ceramicznych, które wyróżniają się wśród innych dostępnych na polskim rynku wzornictwem, bogactwem elementów i są produkowane wg najnowocześniejszych technologii.


Dodatkowe informacje:


Pop Art to kolekcja gresu polerowanego marki Ceramstic, która prostotę podnosi wręcz do rangi sztuki. Kontrastowe płytki bazowe - biała i czarna w formacie 60x30 cm pozwalają na uzyskanie niezliczonych efektów stylistycznych w każdym wnętrzu. Czysta biel płytek gresowych znakomicie sprawdzi się w nowoczesnych pomieszczeniach urządzonych w minimalistycznym stylu. Głęboka czerń gresu może nadać elegancji designerskiemu wnętrzu, ale pozwala również na uzyskanie niemal barokowego efektu "glamour" - wystarczą tylko odpowiednio dobrane dodatki w kolorze złota (które pięknie odbijać się będą w niemal lustrzanej, polerowanej powierzchni płytek) i o nieco bogatszej ornamentyce. Uzupełniające kolekcję modułowe dekory i listwy cięte wodą w formatach 60x30 cm
i 30x10 cm nawiązują do najbardziej "naturalnego" połączenia czerni z bielą, czyli skóry zebry. Są nowoczesne, ale nie zimne - wnętrze urządzone z pomocą kolekcji Pop Art nabierze lekkości
i wysmakowania.

CERAMSTIC to marka płytek ceramicznych, której wyłącznym właścicielem i dystrybutorem jest istniejąca od 2003r. firma UNLIMIT Sp. z o.o. Obecnie CERAMSTIC to niewątpliwy lider w dziedzinie gresów polerowanych oraz glazury szkliwionej. Wyroby CERAMSTIC to nie tylko komfort i ekonomika, ale także bezpieczeństwo użytkowania. Wszystkie produkty poddawane są szczegółowym badaniom (m.in. z zakresu higieny radiacyjnej) w renomowanych ośrodkach badawczych. Potwierdzają to: Certyfikat Zgodności CE i EKO CERTYFIKAT, atest „GWARANCJA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI” oraz atesty higieniczne.















© 2004 - 2024 Herbert Grossfuss Media

Kontakt Tagi